بریده هایی از کتاب "سفر آمریکا"

حامد

متأسفانه دلایل وقفهٔ بیست و دو سالهٔ بعدی، از سال ۱۳۵۸ تا امروز، حدیث مفصلی دارد که بازگویی آن را به وقتی مناسب وا می‌گذاریم

حامد

آمریکا دیالوگ نیست. بگومگو هست. حرف زدن هست، اما حرف زدن، در جست‌وجوی رابطه با دیگری نیست. بلکه در جست‌و جوی بیان خویشتن است. و تحمیل خویشتن. و دلیلش؟ دیروز توی اتوبوس، با یک جوانکی هم‌صندلی بودم، در راه Ipswich، که سروکلهٔ انگریزی‌داشت و قد کوتاه و فرانسه خوب حرف می‌زد و گفت: «من نمی‌دانم چرا ملت‌های کوچک، زبانشان را عوض نمی‌کنند…والخ، که به انگریزی حرف بزنند؟» که البته حسابش را تا آن جا که زبانم قد می‌داد، رسیدم. که: «خودبسندگی ملت‌های بزرگ…والخ. ولی برج بابل و غیره. و کوشش بشری برای ایجاد تفاهم. همچنان که من و تو الان در این اتوبوس. و غیره.»

حامد

مرد غربی که توی ماشینش دارد دِر دروازهٔ مریخ را می‌زند، گمان کرده به ملکوت راه پیدا کرده است. غافل از این که برای فرار از مشکلاتی که روی زمین برای خودش و دیگران ساخته، دارد در کرات دیگر پناهگاه می‌جوید.

پرداخت آنلاین امن

پرداخت با کارت‌های شتاب

ارسال سریع

ارسال در کوتاه‌ترین زمان

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت تا حداکثر ۷ روز

پشتیبانی پاسخ‌گو

پشتیبانی و مشاوره فروش

ارسال هدیه

ارسال کالا به صورت کادویی

فروشگاه اینترنتی کتابستان، جایی است برای گشت و گذار مجازی دربین هزاران عنوان کتابِ پرفروش، به روز و جذاب از ناشران مطرح کشور و خرید آسان کتاب از هر نقطه ایران عزیز بیشتر بخوانید..

  • تلفن: 02191010744
  • تهران: میدان انقلاب .خیابان انقلاب. نرسیده به فخررازی. پلاک 1260
  • ایمیل: info @ ketabestan.net
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.