انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

کتاب دختر جمعه ها برای سومین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

کتاب دختر جمعه ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش روابط عمومی کتابستان شخصیت های قصه های «دختر جمعه ها »، انسان هایی معمولی شبیه همه ی ما هستند و ماجراهایشان از جنس زندگی هایمان. هر داستان شناسه ای دارد: نشانی از یک آیه و یک سوره. چیزی که هم منبع الهام نویسنده بوده و هم مخاطب را دعوت می کند به مرور دوباره ی کتاب خدا.

نویسندگان دختر جمعه‌ها نیز نویسندگان نام‌آشنا، متعهد و جوانی هستند که پیش از این تجربه‌ها آموخته‌اند و هر یک کارنامه‌ای درخشان دارند.

این کتاب در ۹۵صفحه و با قیمت ۲۰هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1623596115391{padding-top: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

قرائت بخشی از کتاب دختر جمعه ها توسط خانم فضه سادات حسینی

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIzNTIyNTE4MDA5MSUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRlQyY2lzJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDM1MjI1MTgwMDkxJTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “کتاب دختر جمعه ها برای سومین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

  1. محمد مهدی گفت:

    ایکاش مثل باقی کتابها بیشتر توضیح می‌دادید

  2. فهیمه گفت:

    مشتمل بر داستان های کوتاه است؟
    بهتر بود کامل تر معرفی شود

  3. مبین گفت:

    توضیحات مبهمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید