انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

رمان مثل بیروت بود برای دومین بار منتشر شد.

رمان مثل بیروت بود

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

دانیال، برادر سارا که حالا به سبزپوشان سپاه پاسداران پیوسته است ناگهان مفقود می‌شود. خبر قتل او توسط اعضای سپاه پاسداران در فضای رسانه‌ای می‌پیچد و فضایی مه‌آلود را شکل می‌دهد. در این میان، زهرا که او نیز پدر و برادری سپاهی دارد، با فردی ناشناس آشنا می‌شود که او را درگیر ماجراهای پیچیده‌تری می‌کند.

نویسنده تلاش کرده است تا با نگاهی منتقدانه، بی‌آنکه طرفداری از گروه و مسلک خاصی بکند، روایتی داستانی از اتفاقات آبان 98 پیش چشم مخاطب بگذارد. روایتی که سرشار از نثری دلنشین و احساسی است. نثری که نویسنده آن را جلا داده است و متناسب با فضای فکری و روحی راوی داستان است.
شخصیت‌های کتاب نیز جان‌دار و زنده هستند. زنده بودنشان تنها به نفس کشیدن و توصیفات ظاهر و اخلاقشان نیست. در تصمیم‌هایشان است. آنجا که در دوراهی‌های سخت قرار می‌گیرند. در واقع از جذابیت‌های رمان «مثل بیروت بود» همین دوراهی‌های سخت بین انتخاب بد و بدتر است. انتخاب‌هایی که لحظه‌به‌لحظه بر هیجان داستان می‌افزاید و پرده دیگری را از چشمان مخاطب کنار می‌زند.

رمان مثل بیروت بود اثر زهرا بلند دوست توسط انتشارات کتابستان معرفت به چاپ دوم رسید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “رمان مثل بیروت بود برای دومین بار منتشر شد.

  1. محمد مهدی گفت:

    جلد اول فوق العاده بود
    گرچه صرفا داستان بود ولی فوق العاده زیبا

    امیدوارم این جلد هم مثل اون یا حتی بهتر باشه

  2. مبین گفت:

    روایت جدید از آبان ۹۸ باید خواندنی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید