انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

کتاب “بگذار اسبت بتازد” توسط کتابستان منتشر شد

بگذار اسبت بتازد

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” include=”35615″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]محبوبه زارع در جدیدترین اثر منتشر شده خود، مستقیم و بی‌واسطه به “حر” پرداخته است.

در کتاب بگذار اسبت بتازد، ماجرای قهرمان داستان، حرّ، از زمانی آغاز می‌شود که فرمان فرماندهی سپاه هزارنفره را دریافت می‌کند و از کوفه آغاز می‌شود. از همین نامه ی فرماندهی است که گره در ماجرا میفتد و حرّ با شکی بزرگ روبرو می‌شود.
باقی ماجرا کشاکش حرّ است برای حل کردن این تعارض درونی در خود. با وجود رقبا و دشمنانی که حرّ دارد کار برای او آسان نخواهد بود.

محبوبه زارع که پیش از این رمان پرفروش و خواندنی #فصلفیروزه را در کتابستان معرفت منتشر کرده بود در بگذار اسبت بتازد هم با زیبایی هر چه بیشتر سعی کرده است روایت تاریخی خود را با زبان داستانی بیان کند.

وادی‌های نوزده‌گانه کتاب فرصتی است برای بهتر دیده شدن شخصیت حرّ و رفتن به عمق شخصیت او.
از وادی زین و یاد و بشارت آغاز می‌شود و بعد از عبور وتلاقی و عطش، ادامه می‌ دهد تا سرانجام در وادی تصمیم به نبرد نهایی می‌رسد و در وادی وصل به سرانجام خود می‌رسد.

همچون  فصل فیروزه، در اینجا هم با نثر خواندنی مواجه هستیم. نثری که به خوبی توانسته است حس و حال ما را نسبت به شخصیت حر و اتفاقاتی که برای او افتاده است روشن کند.

انتشارات کتابستان معرفت، رمان «بگذار اسبت بتازد» را در ۱۴۰صفحه و با قیمت ۳۲هزار تومان روی پیشخان کتابفروشی‌ها آورده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “کتاب “بگذار اسبت بتازد” توسط کتابستان منتشر شد

  1. محمد مهدی گفت:

    اگه زندگی جناب حر رو با دقت بیشتری بخونیم به بزرگی اون تصمیمشون بیشتر پی می‌بریم

  2. مبین گفت:

    روایت سید توابین??

  3. محمد گفت:

    تعریف زیادی از این کتاب شنیدم
    امیدوارم بتونم بخونمش .

دیدگاهتان را بنویسید