قرن هفدهم میلادی شاهد تغییر نظری بنیادی در شیوه های اندیشیدن ما درباره خودمان و جهان بود. نظر اطمینان بخش قرون وسطی درباره جهانی زمین مرکز که به صراحت به سود بشر طرح شده بود پیوسته در حال فرسودن بود؛ ولی در همین هنگام خوش بینی تازه ای درباره امکان پرورش تبیینی روشن و جامع در خصوص چگونگی کار جهان سر بر آورد. این خوش بینی با عزمی برای رسوخ به طبیعت ذهن انسان و نسبت آن با جهان مادی نیز همراه بود.
جان کاتینگهام مولف کتاب «عقل گرایان (تاریخ فلسفه غرب ۴)» با توجه به همین زمینه فکری کوشش های سه فیلسوف بزرگ «عقل گرا» دکارت، اسپینوزا، لایبنیتس را پی می گیرد که برای دست و پنجه نرم کردن با نقش تازه انسان در طبیعت و فراهم کردن فهمی یک دست از واقعیت به طرح نظام های نوین فلسفه پرداختند.
خنده و خاموشی
Earn 7 Reward Points
85,000 تومان قیمت اصلی 85,000 تومان بود.72,250 تومانقیمت فعلی 72,250 تومان است.
ترامپ در خانه سفید
Earn 7 Reward Points
79,500 تومان قیمت اصلی 79,500 تومان بود.67,575 تومانقیمت فعلی 67,575 تومان است.
-15%اتمام موجودی
عقل گرایان (تاریخ فلسفه غرب 4)
Earn 7 Reward Points83,500 تومان قیمت اصلی 83,500 تومان بود.70,975 تومانقیمت فعلی 70,975 تومان است.
وزن | 320 گرم |
---|---|
نویسنده | |
مترجم | |
ناشر | |
موضوع | |
قطع کتاب | |
نوبت چاپ | اول |
سال انتشار | 1399 |
تعداد صفحه | 316 |
جلد کتاب | شومیز |
زبان کتاب | فارسی |
شابک | 9789643347932 |
ناموجود
توضیحات
نظرات (0)
بریده هایی از کتاب
توجه
با ارسال بریده کتاب 4 سکه در باشگاه مشتریان کتابستان دریافت خواهید کرد
برای ارسال بریده کتاب، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود / عضویت
هنوز بریده ای از این کتاب ارسال نشده است.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید…
از سقراط تا سارتر : فلسفه برای همه
امتیاز 5.00 از 5
تاریخ فلسفه
امتیاز 5.00 از 5
100 فیلسوف تاثیرگذار تاریخ
تاریخ فلسفه غرب (جلد چهارم) : فلسفه در جهان جدید
تاریخ فلسفه شرق و غرب (جلد اول)
امتیاز 5.00 از 5
محصولات مرتبط
آدورنو
این یک چپق نیست
امتیاز 5.00 از 5
شرح فصوص الحکم
دین شناسی [سلسه بحث های فلسفه دین]
تبیین براهین اثبات خدا
دیالکتیک هگل
کیرکگور
چگونه ویتگنشتاین بخوانیم
امتیاز 5.00 از 5
عرفان و فلسفه
امتیاز 5.00 از 5
انتظار بشر از دین
تاریخ جنون
امتیاز 5.00 از 5
نقد و بررسیها
پاکسازی فیلترهنوز بررسیای ثبت نشده است.