انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

‍ ‍ کتاب اعتیاد به تلفن های همراه توسط انتشارات کتابستان منتشر شد

کتاب اعتیاد به تلفن های همراه (کتاب تمرین)

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”64416″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

به گزارش روابط عمومی کتابستان
نویسنده کتاب، یک روان‌درمانگر ایرلندی‌تبار است که پس از سال‌ها کار در حوزه فناوری و ارتباطات، به سمت حوزه روان‌درمانی فناوری وارد شده است. او برای یکی از اپراتورهای معروف تلفن همراه به نام اُرنج و همینطور سازمان بین‌الملل جی‌اس‌ام‌آ در بخش ارتباطات آنها کار کرده است.

چیزی که به گفته خود او بخشی از شغل خانوادگی آنها بوده است. از این لحاظ او نسبت به این حوزه تجربیات مهم و دست اولی دارد. کتاب «اعتیاد به تلفن‌های همراه» تنها اثر اوست که سال 2019 منتشر شد.

«اعتیاد به تلفن‌های همراه» کتابی است کم‌حجم که از یک مقدمه و هفت فصل تشکیل شده است. بورک در مقدمه کتاب خود، از تجربیاتش می‌گوید و چگونگی خروج از صنعت ارتباطات و اشتغال به عنوان یک روان‌درمانگر. او ضمن آنکه زندگی‌نامه مختصری از خودش به ما می‌گوید از وضعیت اعتیاد به تلفن همراه هم صحبت می‌کند و در نهایت مختصری درباره کتاب، رسالتش و نحوه خواندن آن می‌گوید.

کتاب «اعتیاد به تلفن‌های همراه» یک کتاب تمرین‌محور هم هست. مخاطب بعد از خواندن هر فصل و نکات مربوط به آن، باید تمرین‌هایی را که نویسنده در آن قسمت آورده است عمل کرده و انجام دهد.
از این لحاظ، کتاب را لازم نیست یکجا خواند. بلکه بهتر است هر هفته یک فصل را خواند. بر طبق پیشنهاد نویسنده، مطالعه و انجام دادن تمرین‌های کتاب حداقل هفت هفته وقت می‌گیرد.

این کتاب در ۱۷۲صفحه و با قیمت ۳۸هزار تومان به تازگی روانه بازار نشر شده است

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “‍ ‍ کتاب اعتیاد به تلفن های همراه توسط انتشارات کتابستان منتشر شد

  1. فهیمه گفت:

    کم حجم بودن و مفید بودن در عین اختصار از بهترین ویژگی های کتاب اعتیاد به تلفن همراهه

    1. مهدی فتحی گفت:

      ویژگی عالیه داری که کم حجمه و خیلی کتابی مفید

  2. الهام گفت:

    کتاب مفیدی بنظر میاد? متشکر?

  3. مجید گفت:

    کتاب عالی هستش
    تصویر جلد کتاب هم خیلی خوب طراحی شده.

  4. حسن گفت:

    به معنی واقعی مختصر و مفید

دیدگاهتان را بنویسید