تازه‌های کتاب, معرفی و نقد کتاب

معرفی سه کتاب روانشناسی در حوزه اینترنت و تلفن همراه

معرفی سه کتاب در حوزه روانشناسی و تلفن همراه

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

زندگی و زمانه‌ی ما با فضای مجازی و ارتباطات آنی بر بستر اینترنت آمیخته شده است و دیگر آن زمانی که می‌شد از چنین محیط‌هایی دوری گزید برای همیشه سپری شده است. اما برای حفظ سلامت روح و روان و مدیریت زمان و عقب نماندن از کار و زندگی و خانواده خوب است در این مورد بدانیم تا خدای نکرده آسیبی متوجه ما نشود.

کتاب اینترنت با مغز های ما چه می کند؟ نوشته پژوهش‌گر مطرح است که با طرح این گزاره شروع می‌شود «در دراز مدت اهمیت محتوای هر رسانه‌ای از تاثیری که آن بر شیوه‌ی تفکر و عملکرد ما می‌گذارد بسیار کمتر است».

کتاب روانشناسی اینترنت اثر پژوهشی ست درباره اینترنت و تاثیر آن در زندگی. نویسنده شرح می‌دهد در عصر پیشرفت‌های مداوم و سریع تکنولوژی فهم ما هم از روان انسان تغییر می‌کند. کتاب به زبانی ساده نوشته شده و برای خواننده فاقد سواد روانشناسی هم قابل فهم است.

کتاب اعتیاد به تلفن های همراه نوشته نوشته ای در مورد سبک زندگی ست و با پیامی هشدار دهنده شروع می‌شود اینکه آیا ما آگاهیم که فقط یک بار زندگی می‌کنیم و در عین حال تا این حد وقت خود را در اینترنت هدر می‌دهیم؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”3″ include=”64422, 64441, 64416″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “معرفی سه کتاب روانشناسی در حوزه اینترنت و تلفن همراه

  1. مجید گفت:

    ممنون از کتابستان لطفا کتاب های بیشتری معرفی کنید..♥♥♥♥♥

دیدگاهتان را بنویسید