معرفی و نقد کتاب

نقشه راه موفقیت در ماجرای یک کنسرت

ماجرای یک کنسرت

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” include=”50286″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

مسیر زندگی و راهی که انسان های موفق و مشهور سپری کرده اند تا به شهرت و موفقیت در حرفه شان رسیدند و حواشی و سبک زندگی افراد مشهور و سلبریتی ها همیشه برای بسیاری از مردم جذاب بوده است.

این جذابیت به حدی ست که مردم را به پیگیری اخبار شخصیت محبوبشان از راه های مختلف می کشاند.

اما متاسفانه هستند افرادی که برای دیده شدن و گاهی برای تجارت با نام یک شخص معروف دست به تولید محتواهای زرد و غیر واقعی می زنند.
در این بین اگر مخاطب به یک منبع موثق متصل نباشد در معرض این اخبار زرد و گاها غیر واقعی قرار می گیرد.

نام « گروه ایوان بند » که بیشتر با قطعه ی عالیجناب عشق در بین مخاطبان به شهرت و محبوبیت رسید را کمتر کسی است که اهل موسیقی روز باشد و نشنیده باشد.

فواد غفاری موسس و آهنگساز این گروه با نو آوری هوشمندانه ای که داشته است توانسته است با نوشتن کتاب ماجرای یک کنسرت ارتباطی مستقیم و صمیمانه با مخاطبش ایجاد کند و با عرضه ی این منبع موثق از شایعات و اخبار زرد درباره ی فعالیت موسیقایی و زندگی شخصی اش جلوگیری کند.

او در ماجرای یک کنسرت ما را به درک راهی که برای تشکیل گروه موسیقی موسوم به « ایوان بند » رفته است و فراز و فرودهای این راه دعوت می کند.

وی در این کتاب مخاطبش را از ابتدای تشکیل گروه تا رسیدن به اجرای روی استیج یا همان کنسرت همراه می کند و از سختی ها و پستی و بلندی هایی که در این راه سپری کرده است می گوید.

غفاری که موسس این گروه است از آغاز ماجرا که برگشتنش از سربازی ست تا آشنایی و ارتباط گرفتن با دیگر اعضای گروهش را شرح می دهد و همه ی اعضای گروهش را در این کتاب به مخاطبش معرفی می کند.

این که یک گروه موسیقی بتواند در کمتر از یک سال به اجرای روی صحنه برسد اتفاق خاص و موفقیت چشمگیری ست که حتما دانستن راز این موفقیت برای بسیاری جذاب و سوال برانگیز است اما با خواندن رمان نه تنها می توانید پاسخ سوال های خود را بیابید بلکه فواد غفاری ما را به تماشای شهرهای بسیاری از ایران و حتی خارج از ایران از دل صفحه های کتاب ماجرای یک کنسرت می برد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″]

[/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره محمد شریف

محمد شریف | شاعر / نویسنده / ترانه‌سُرا / منتقد / پژوهشگر | دبیر سابق کارگروه شعر مجمع ناشران و کارشناس ادبی نشر کتابستان و نویسنده در مجله اینترنتی کتابستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید