انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

رویای نیمه شب برای صد و سومین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد

چاپ صد و سومین رویای نیمه شب

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”3061″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

رویای نیمه شب رمانی عاشقانه با مضمونی دینی است و روایتی است از دلدادگی دختری شیعه به پسری سنی‌مذهب که در حاشیه ماجرای یک تشرف روایت شده است.
تشرف به محضر امام عصر(عج) موضوعی است که این رمان را از دیگر عاشقانه‌های موجود متمایز کرده و خواننده را در موقعیتی متفاوت از رمان‌های عاشقانه قرار داده است.
این رمان که مظفر سالاری آن را نوشته از دل روایت یک تشرف یک خطی خلق شده است. «رویای نیمه شب» راوی تشرف ابوراجح حمامی است که نویسنده تلاش کرده با دراماتیزه کردن این روایت آن را در دسترس عموم قرار دهد.
شخصیت‌محوری داستان پسری به نام هاشم است که پدر بزرگ او کفالت وی را برعهده دارد. ابونعیم زرگر، تاجر بزرگ جواهرات در حله و سنی‌مذهب است. ابوراجح حمامی دوست پدربزرگ هاشم است که دختری به نام ریحانه دارد که از شیعیان مخلص و دانای اهل‌بیت(ع) است. در این رمان شاهدیم که در هاشم علاقه‌ای به ریحانه ایجاد می‌شود و این موضوع پیش برنده داستان است.

او می‌داند به خاطر شکافی که مذهب بین او و معشوقه‌اش به وجود آورده است، هرگز امکان رسیدن به ریحانه برایش وجود ندارد و از دو طرف با مخالفت مواجه خواهد شد، به همین خاطر جرأت ابراز عشق خود را ندارد. ماجراهای عاشقانه میان دو جوان که به تحول زندگی هاشم منجر می‌شود، بستر اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

چاپ صد و سوم این کتاب را انتشارات کتابستان معرفت با شمارگان یک هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان منتشر کرده است

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″]

[/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “رویای نیمه شب برای صد و سومین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد

  1. زهرا گفت:

    تبریک میگم خداقوت ?

  2. محمدامین گفت:

    این کتاب شاهکاره

دیدگاهتان را بنویسید