انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

‎رمان جان بها برای هفتمین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد

جان بها چاپ هفتم

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”4836″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

‎به گزارش روابط عمومی کتابستان معرفت آنچه در «جان‌بها» روایت می‌شود ماجرای پرهیجان، نفس‌گیر، درگیرانه و جاندار از روزهایی است که مأموران امنیت این بوم برای نگهبانی از مرز باورهایشان از سر می‌گذرانند.

‎سربازان گمنامی که با زدن به دل خطر، پیچیده‌ترین چالش‌ها را پیش رو دارند و به مبارزه با مکارترین و بی‌رحم‌ترین دشمنان دور و نزدیک می‌روند.

‎جان‌بها قصه ابراهیم‌هایی است که همچون اسماعیل به مسلخ عشق می‌روند و برای باورهایی مبارزه می‌کنند که هنوز زنده است و گرمایش امنیت ما را به دنبال دارد.

کتاب جان بها به قلم در ۱۵۲صفحه و با قیمت ۴۵هزار تومان روانه بازار نشرشده است

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″]

[/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید