انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

رمان بذر خون ،داستانی درباره ورود داعش به ایران و محاصره اصفهان

بذر خون

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”40492″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

رمان بذر خون ،داستانی درباره ورود داعش به ایران و محاصره اصفهان توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کتابستان برخی داستان‌ها از چیزهای به ظاهر کم‌اهمیت می‌گویند. چیزهایی را برای ما روایت می‌کنند که حتی به نبودنشان هم فکر نمی‌کنیم. ما را ودار می‌کنند تا فکر کنیم اگر نباشند چه اتفاقات تلخ و هولناکی بر سرمان می‌آمد.
آنها می‌آیند تا از نبودنشان برایمان بگویند تا نبودنشان را در عمق وجودمان حس کنیم و بفهمیم چه نعمتی را از دست داده‌ایم.

مثلا هیچوقت یادمان نمی‌رود هفده خرداد چهار سال پیش گروه تروریسی داعش در ایران دست به عملیات تروریستی زد. حداقل چهل نفر از هم‌وطنانمان زخمی و هفده نفر نیز شهید شدند. هنوز که هنوز است وقتی به آن فکر می‌کنیم تن و بدنمان می‌لرزد.

حال اگر آن اتفاق باز هم رخ می‌داد و پر رنگ‌تر میشد دنیایمان باز هم رنگ آرامش داشت؟ اگر داعش از مرزهایمان رد می‌شد و پا به سرزمین‌مان می‌گذاشت آیا باز هم مسئله امنیت ملی برایمان همینقدر ساده و راحت بود؟

جدیدترین اثر کتابستان معرفت، که اولین مجموعه از سه‌گانه «بذر خون» است داستانی است از تاریخی دگرگون و تغییر شکل یافته. روایتی که در آن داعش نه‌تنها از مرزهای ما رد شده بلکه ایران را زیر و رو کرده است.

داستانی که در اصفهان می‌گذرد و داعشی که پشت دیوارهای اصفهان، این عروس فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی خیمه زده و در یکی از مهمترین قدم‌های خود سودای تصرف آن را دارد.

محمد فائزی‌فرد که از نویسندگان جوان و نام‌آشنای ادبیات ژانر است در اثر خود داستانی را روایت می‌کند که هم رنگ تاریخ دارد هم رنگ واقعیت. داستانی سراسر رنج و تیرگی برای بیدار کردن ما از خواب بی‌خیالی نسبت به امنیت خودمان.

قهرمانی که در دوران ایران پاره‌پاره زندگی می‌کند و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. مقابله با داعش سخت‌تر است اما او نمی‌داند که این سختی مرحله آخر است یا او باید با مشکلات بزرگی مبارزه کند.
«بذر خون» یکی دیگر از آثار ژانری کتابستان معرفت است که در زیر ژانر تاریخ دگرگون قرار دارد. داستانی که هم علاقه‌مندان به ادبیات ژانر را جذب خواهد کرد و برای دیگر علاقه‌مندان به رمان جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

این رمان در ۲۶۳صفحه و با قیمت ۵۸هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “رمان بذر خون ،داستانی درباره ورود داعش به ایران و محاصره اصفهان

  1. کورش گفت:

    کاش بخشی از قسمت های جذاب داستان را در معرفی کتاب قید کنید. در انتخاب کتاب برای خوانندگان خیلی موثر خواهدبود

  2. محمد مهدی گفت:

    خسته نباشید به ناشر و نویسنده گرامی بابت این اثر جالب

  3. الهام گفت:

    کتابی بااین موضوع و این چنین خلاقانه واقعا خوندن داره
    خداقوت به نویسنده کتاب?

  4. مبین گفت:

    موضوع بدیع کتاب فراتر از تصوره داخل لیست خریدم رفت.

  5. زهرا گفت:

    چه بحث جذابی داره ?? منم که عاشق رمان و کتاب های امنیتی … ?

  6. مجید گفت:

    خیلی کتاب خوبیه ارزش خوندن داره امیدوارم خودم یه وقت اینو بخونم.

دیدگاهتان را بنویسید