انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

خروج «کاثیا» از لای کاغذها و طلسم‌های باستانی

کاثیا - جلد پنجم مجموعه هفت جن

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

نویسنده کتاب‌های جذاب هفت‌ جن، لو۳۰یا، صخور و هبذول، اینبار “کاثیا” را از لای طلسم‌های کهن، اوراد و نسخه‌های خطی به کتابخانه‌های شما می‌آورد.
امید کوره‌چی” با کتاب جدیدش که به زودی منتشر خواهد شد ما را به میهمانی قصه‌هایی تازه از علوم غریبه می‌برد و سرنوشت جدیدی را برای ما روایت می‌کند.
اگر رمان‌های این نویسنده خلاق را دنبال کرده باشید هربار حس جدیدی را از ماورا به ارمغان می‌آورد، احساساتی که پیش از مطالعه این کتاب‌ها هیچ شناختی از آنها نداشتیم و حالا تبدیل به بخشی از باورهای ما شده‌اند، داستان‌هایی که روی مرز واقعیت سیر می‌کنند و اگر کمی دست خودتان را در دست نویسنده بدهید و کبوتر ذهن خود را رها کنید همه آنها در زندگی واقعی قابل پذیرش هستند.
اگر دلتنگ هیجانی تازه و ترسی شیرین از دنیای موجودات ماورایی و اجنّه در دنیای نادیده هستید منتظر باشید، موجود جدیدی به نام «کاثیا» به زودی به کتابخانه‌های شهر حمله می‌کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][woodmart_products post_type=”ids” include=”3707, 3727, 3823, 3790, 119989″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “خروج «کاثیا» از لای کاغذها و طلسم‌های باستانی

  1. محسن گفت:

    سلام. بسیار عالی است. آیا به نمایشگاه کتاب می رسد؟

  2. محمدامین گفت:

    از رمان های این نویسنده بیشتر نقد و بررسی بگذارید با تشکر

  3. امیرحسین گفت:

    خیلی هم عالی.
    به نمایشگاه کتاب میرسه ؟!
    لطفا طراحی جلد و ابعادش متناسب و برابر با بقیه جلد ها باشه تا تو ذوق نزنه …

  4. Mohammad گفت:

    عالی، رمان های دنباله دار جذاب متفاوت،
    این پک رو میتونین تهیه کنین، هم برای کتابخونه خودتون، هم بعنوان هدیه بهترین کادوئه،
    با این تخفیف فرصت خوبیه.

دیدگاهتان را بنویسید