انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

استقبال از «صخور» آن را چاپ سومی کرد!

رمان صخور

[vc_row][vc_column width=”1/4″][woodmart_products post_type=”ids” include=”3823″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

رمان «صخور» که موضوعی ماورایی دارد و در دسته آثار فانتزی قرار می‌گیرد در مدت زمان کوتاهی (پس از عرضه در نمایشگاه کتاب تهران) به چاپ سوم رسید.

رمان صخور که همزمان با نمایشگاه کتاب عرضه شد، در کمتر از دو ماه به چاپ سوم رسید.

چاپ سوم رمان «صخور» جلد سوم از مجموعه «هفت جن» اثر امید کوره‌چی را نشر کتابستان معرفت روانه بازار کتاب کرده است.

«صخور» در واقع دنباله‌ای است بر رمان‌های «هفت جن» و «لوثیا» که در آن دو نیروی خیر و شر با هم در مبارزه هستند و پای این مبارزه به زندگی امروز نیز کشیده می‌شود. انسان‌های امروزی درگیر این درگیری در جهان دیگری هستند و گاهی آسیب می‌بینند و یا خودشان در این درگی ی نقش دارند. این اثر را باید در گونه ادبیات فانتزی با مضمونی دینی دسته بندی کرد که نویسنده کوشش داشته تا در این ژانر اثری بومی و ایرانی خلق کند.

اثری که نشان داد در صورت تولید با کیفیت داخلی مخاطب به آن اقبال نشان خواهد داد. اثری که در روزهای نمایشگاه کتاب تهران پرفروش‌ترین اثر این ناشر در روزهای نمایشگاه کتاب بود. این اثر از این حیث که در فضایی ماورایی رقم می‌خورد و حال و هوایی رازآلود دارد توجه مخاطب نوجوان را نیز به خود جلب کرده است.

«حس نکبتی افتاد به جانم و حالم بد شد اما این نیت قلبم را هیچ عوض نکرد چرا که کنجکاوی بدتر از آتش افتاده بود به جانم تا هر طور شده وارد اتاقک مخصوص شوم…»

رمان «صخور» که امید کوره‌چی آن را نوشته در 395 صفحه با قیمت 75 هزار تومان توسط نشر کتابستان معرفت عرضه شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

بر اساس این گزارش، امید کوره‌چی پیش از این آثاری نظیر «هفت جن» و «لوثیا» را روانه بازار کتاب کرده که با استقبال درخور توجهی روبه‌رو شد و توانست نگاه مخاطبان را به سوی خود جلب کند. این رمان نیز دنباله دو جلد قبلی است. این نویسنده در ژانر فانتزی یا به تعبیر خودش «شگفت» آثاری تولید کرده که برخی از آنها منتشر نشده است.

این نویسنده در گفت‌وگویی که با فارس داشته به وارداتی بودن ادبیات فانتزی در کشور اشاره کرده و یادآور شده بود: «نبود ادبیات فانتزی فاخر در کشور نیز دلیلی بود که دست به نگارش این رمان زدم. زیرا اغلب ادبیات فانتزی در کشور ما وارداتی است و نکته آن هم این است که ادبیات فانتزی برجسته‌ترین شاخه هنر و ادبیات در جهان است. این را از میزان استقبال و فروش آن آثار می‌توان فهمید. یعنی «هری پاتر» وقتی کتابش منتشر می‌شود به طرز باورنکردنی به فروش می‌رسد و بعد از آن هم فیلمی که بر اساس آن ساخته می‌شود نیز مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.»

همچنین این نویسنده اوراد و اذکار به کار رفته در کتابش را بدون کارکرد خواند و گفت: «اوراد و اذکار موثر نیست و کارکردی ندارد و از این رو نگرانی وجود ندارد. سعی کردم در بخش‌هایی از کتاب که از آیات و روایات استفاده کرده‌ام، آنها مستند باشد و با موضوع اصلی بی‌ارتباط نباشد ولی آنطور نیست که بتوان از آنها استفاده کرد.»

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “استقبال از «صخور» آن را چاپ سومی کرد!

  1. محمد مهدی گفت:

    مجموعه جالبی بود منتهی قیمتش واقعا زیاد شده دیگه…

  2. مبین گفت:

    آقای کوره‌چی بهتر بود که به همون بخش رئال نویسندگی می‌چسبیدند و در آثار ژانری دخالت نمی‌کردند.

  3. Mohammad گفت:

    صخور جلد سوم از مجموعه 7گانه هفت جن هست،
    عالی کار کردن آقای کوره چی،خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید