انتشارات کتابستان, معرفی و نقد کتاب

رمان باخ، تریلری امنیتی و جذاب

باخ داستان امنیتی و جذاب

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” include=”3872″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

رمان « باخ » نوشته ی میثم امیری رمانی ست با روایتی تازه و جذاب و پر کشش که می تواند با تزریق مداوم هیجان شما را تا انتهای کتاب به همراه قصه بدون خستگی و افت هیجان پیش ببرد.

«باخ» روایت یک تیم ترور چهار نفره است. تیمی متشکل از رزمنده های دیروز که جنگ و حال و هوای آن را تجربه کرده اند و جوانان امروز کشور که در عمر خود جنگی ندیده اند.

این تیم تصمیم دارد که یکی از افرادی که از ورود فاجعه بار خون های آلوده به ایدز به ایران مطلع بوده است و حکم جاسوس را دارد ترور کنند. خون های آلوده ای که جان بسیاری از هموطنان را گرفت و پای بیماری کشنده ی ایدز را به کشور ما باز کرد.

داستان از زبان یکی از اعضای گروه که در زندان به سر می برد روایت می شود و به نوعی خاطره نویسی و روزنوشت های درون زندان اوست.

نویسنده در نوشتن این رمان به این موضوع اذعان دارد که تمرکز و خواسته ی اصلی اش از نوشتن رمان و طرح چنین موضوعی ایجاد هیجان و سرگرم کننده بودن رمان برای مخاطب بوده است و در وهله های بعد ابعاد دیگر داستان از جمله ضعف ایران در پیگیری پرونده خون های آلوده، شکاف نسلی و غیره .. را مد نظر داشته است . البته مخاطب باهوش یک رمان تریلر هم از این موضوع غافل نیست که اساسا رمان تریلر وظیفه اش برانگیختن هیجان واحساسات مخاطب است. کاری که میثم امیری به گواه مخاطبان کتابش از عهده ی آن برآمده است و توانسته در فضای کمتر کار شده ی رمان امنیتی،جنایی در ایران کار خوبی را به مخاطبش ارائه بدهد.

مخاطب در حین خواندن رمان شاید برایش بارها پیش بیاید که به عقب بازگردد و چند صفحه ای را مجدد مرور کند تا گره های موضوع برایش باز شود.

باخ رمانی ست که با خواندنش شاید تا چند روز و یا حتی تا هفته ها با شما همراه باشد و از ذهنتان به راحتی پاک نشود.

پس اگر از خواندن رمان های تریلر لذت می برید باخ لذتی هیجان انگیز را به شما هدیه می کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″]

[/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “رمان باخ، تریلری امنیتی و جذاب

  1. محسن گفت:

    من قبلا یک رمان پلیسی خوانده بودم و جالب بود، این کتابها خوب هستند به شرطی که معمایی در کتاب باشد که خواننده را به چالش بکشد و نتوان انتهای ان را حدس زد

  2. سیدمحمدمهدی چاشیان گفت:

    کتاب هایی با محور معمایی بسیار جذاب هستند

  3. مهدی گفت:

    باید کتاب جالبی باشد و پر از هیچان من خودم این دسته کتاب هارا خیلی دوست دارم.

  4. Mohammad گفت:

    نمیدونم چرا توقعم خیلی بالا بود از کتاب
    بد نبود اما توقعم برآورده نشد
    به اینکه اشاره شده بحالت خاطره گویی هست توجه کنین
    برام داستان پرکشش و جذاب نبود،

    یه چیز دیگه، طراحی حس هیجان میده، خود داستان انقدر نه

  5. خلیل گفت:

    ژانرش که جذابه امیدوارم خودکتاب هم باشه

  6. سید جعفر گفت:

    بنظر من کلا کتابهای داستانی امنیتی و جذاب بودن و خواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید