انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

تابو شکنی کتابستان معرفت با پلنگ زخمی

پلنگ زخمی

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”51407″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

جدید ترین رمان انتشارات کتابستان معرفت به سراغ یکی از موضوعات حساس، بحث برانگیز ولی با درجه بالای شیوع در میان نوجوانان رفته است.

تقی شجاعی در اولین اثر داستانی خود در رمان پلنگ زخمی، به سراغ موضوعی رفته است که نسبت به آن آگاهی داریم اما به هزار و یک دلیل سعی در پنهان کردنش داریم، خودارضایی.

عرفان شخصیت اصلی پلنگ زخمی، نوجوانی است در آستانه بلوغ که به خود ارضایی مبتلا شده است. عملی مذموم و گناهی بزرگ، هم از منظر دین اسلام و هم از نظر روان شناسی.

اثر جسورانه کتابستان در فضای مدرسه می گذرد و تلاش کرده است در همان حال که کلامش تشویق به گناه نمی کند از کنار این معضل مهم هم به سادگی رد نشود.

تقی شجاعی که خود معلم دوران دبیرستان است، با نگاهی دغدغه مند به سراغ این موضوع رفته است. نگاهی که بتواند هم از جنبه های مختلف به این معضل بپردازد و هم شعاری و سطحی نباشد.

داستان عرفان، داستان امروز است. داستان نوجوانی هایی که غرق رسانه هستند. دسترسی آسان و در لحظه به فضای مجازی دارند ولی از تمام نسل های خود بی پناه تر هستند.

پلنگ زخمی، داستانی است که نزدیک آمده و حتی باورهای دینی دین داران را در این زمینه به چالش کشیده است تا به اصل حرف دین در این مسائل بپردازد و گرفتار سطحی بودن و نگاه از بالا به پایین نشود.

این رمانی تنها برای نوجوانان نیست، والدین نیز با خواندن آن دید بهتری از فضای نوجوان امروز پیدا خواهند کرد.

کتابستان معرفت این کتاب را در 204 صفحه و با قیمت 45 هزار توئمان روانه پیشخوان کتابفروشی ها کرده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “تابو شکنی کتابستان معرفت با پلنگ زخمی

  1. الهام گفت:

    خداقوت به نویسنده کتاب و کتابستان عزیز.
    موضوعی که باید حتما بهش پرداخته بشه و نویسنده جسارت فوق العاده ای به خرج داده واین کتاب رو نوشته.?
    ان شاالله که برای مخاطبین مفید باشه

  2. فهیمه گفت:

    امیدوارم بیان کتاب به نحوی باشد که سودش بیشتر از زیان های احتمالی تشریح موضوع باشد
    خدا قوت به کادر دغدغه مند و نویسنده ی بزرگوار

  3. مبین گفت:

    موضوع بکر یعنی این

  4. محمد گفت:

    از موضوعات مهمی که متاسفانه بهای کمی به آن داده میشه و به همین خاطر نوجوانان کشور ما روز به روز بیشتر درگیر این عمل ناشایست میشن.
    خسته نباشید به تیم کتابستان

  5. زهرا گفت:

    یکی از موضوعاتی که کمتر بهش اشاره شده همینه متاسفانه که فوق العاده موضوع مهمی هم هست . ممنون از کتابستان و نویسنده بزرگوار که در خصوص این موضوع کتابی نوشتن و چاپ کردن

  6. Mohammad گفت:

    سلام، احسنت ب این درایت و شجاعت، و خداقوت بابت زحماتتون،
    بسیار موضوع مهم این روزگار نوجوانان هست،
    من نخوندم، بزودی تهیه میکنم منتها فقط خواستم بگم دغدغه شما، نیاز ما و همنوعان ما هم هست، لطفا قدرتمند ب این موضوعات و راه حل ها ادامه بدین، و نگین خب یدونه ازین موضوع چاپ کردیم، بسه، نه، بازم تولید کنین، ممنون، خدا خیرتون بده.

دیدگاهتان را بنویسید