سید محمدعلی فتاح زاده

سید محمد علی فتاح زاده؛ متولد 18 خرداد ماه سال 1369.

علاقۀ اولیۀ او به نوشتن از کلاس إنشاءهای دوران مدرسه شکل گرفت و این علاقه تا امروز که وارد فضای جدی تری از نویسندگی شده همچنان با راهنمایی ها و دستگیری های پدرش ادامه دارد.

او از طریق یک ارتباط خانوادگی در سال 1391 ازدواج می کند و ثمرۀ این وصلت دو فرزند به نام های ساره و محمد جواد است.

معرفی بیشتر

 

از بین تنها اثر مکتوب خود و آثار منتشر نشده اش که هنوز چاپ نشده اند، به کتاب «پریشان موی و خاک آلود» که پیرامون روایتی مشهور دربارۀ واقعۀ عاشورا از زبان حضرت رضا خطاب به ریان ابن شبیب است و توسط نشر کتابستان منتشر شده، تعلق خاطر بیشتری دارد.

اگرچه نوشتن همیشه برای فتاح زاده لذت بخش بوده اما او ناب ترین لحظات را در نگارش کتاب «پریشان موی و خاک آلود» تجربه کرده است. برای مثال هنگام نوشتن این اثر،نویسنده به شدت دنبال روایتی می گشته که آن را یک بار در جایی دیده ولی هرچقدر تلاش و پرس و جو می کرده آن روایت پیدا نمی شده تا این که روزی دوستش کتابی از کتابخانه شخصی اش برمی دارد و اتفاقی شروع می کند به خواندن همان روایتی که فتاح زاده دنبال آن بود و او از این اتفاق که آن را عنایت تلقی کرده متحیر می شود.

از علائق او به جز نویسندگی و مطالعه می توان به گعده های دوستانه، فوتبال، والیبال و پینگ پنگ اشاره کرد.
از نظر دیگران در اخلاق فردی به خوش قولی و در رفتار نگارشی به روان نویسی و همه فهم بودن شناخته می شود.

خاص ترین و جالب ترین اتفاقی که در جریان زندگی فتاح زاده رخ داد و هیچ کس آن را به دلیل بسیار شرور بودنش باور نمی کرد، ورود او به دنیای طلبگی بوده است.

در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 12 24 36