انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

کتاب کلاس اخلاق به چاپ پنجم رسید

کلاس اخلاق

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”3826″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

کتاب کلاس اخلاق مجموعه مواعظ آیت الله مجتهدی تهرانی (رحمت الله علیه) برای پنجمین بار منتشر شد.

«کلاس اخلاق» فقط یک کلاس نیست. هوای پرواز است، لحظه های ناب جدا شدن از همه ی آنچه زمین گیرمان کرده است. در این کلاس راه ساده ی رهایی را قدم به قدم خواهیم آموخت. کلاس اخلاق گاهی به سوالاتتان جواب می دهد و از علت و برآورده نشدن آرزوهایتان می گوید و گاهی راه درست گریستن را یادمان می دهد. ثروتمند بودن را در بی نیازی می داند و برای آن «اباذر» را مثال می زند. در کلاس اخلاق با «سید کریم پینه دوز» هم آشنا

می شویم، سیدی که صاحبخانه جوابش کرد و درحالی که در کوچه کنار وسایلش نشسته بود امام زمان(عج) به دیدنش آمد و حالش را جویا شد.

استاد در کلاس اخلاق عاجزترین انسان را کسی می داند که حتی دعا هم نمی کند؛ در حالی که خدا قول اجابت به او داده است. این کلاس به ما یاد می دهد که چگونه زاویه نگاهمان را تنظیم کنیم تا خود را خوشبخت بدانیم و آرزو به دل نمانیم.

«آیت الله مجتهدی تهرانی» استاد وارسته ی اخلاق و تربیت، سالهای زیادی از عمر خود را صرف آموزش و گسترش اخلاق و وارستگی جامعه کرد. همه کسانی که با او همنشین بوده اند وی را فردی مهربان و با عطوفتی وصف ناپذیر می دانند که جاذبه رفتاری و بیان شیرین موعظه اش او را در قلب ها ماندگار کرده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

5 دیدگاه در “کتاب کلاس اخلاق به چاپ پنجم رسید

  1. الهام گفت:

    خدا رحمت کند آیت الله تهرانی را?
    چقدر خوب که مواعظ شون به صورت کتاب درآمده است

  2. فهیمه گفت:

    کتاب بسیار موثر و شیرینی ست
    خداوند روح ایشان را غریق رحمت کند

    1. خانم گفت:

      خیلی کلامشون دلچسب و شیرینه

  3. مبین گفت:

    یکی از بزرگترین روحانیون معاصر ما

  4. Mohammad گفت:

    ایشون کلامشون جذاب، مفیده، ممنون ک به چاپ رسوندین

دیدگاهتان را بنویسید