انتشارات کتابستان, تازه‌های کتاب

کتاب سرکار علیه توسط انتشارات کتابستان معرفت به چاپ پنجم رسید

سرکار علیه

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”3780″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

سرکار عِلّیه مجموعه روایتی ست از زبان یک مادر (زهره عیسی خانی) و دختر (ریحانه کشتکاران) که تلاش کرده به شکلی ملموس ذره بین دست بگیرد و گره های موجود در کلاف هویتی زنان را شرح دهد.

روایتهایی که از دل لحظه های زندگی به دست آمده و تمام افراد جامعه به نحوی با بخشی از آن سر و کار دارند اما شاید فرصت فکر کردن و تعامل درباره ی آنها چندان وجود نداشته باشد.
نویسندگان این کتاب در تلاش بودند با بیان عینی و مصداقی مسائل، از طرفی به درک بهتر چالش هویتی زنان بپردازند و از طرف دیگر مسیری را برای گفت و گو میان دو نسل متفاوت باز کنند.

در توضیح مختصر «سرکار عِلّیه» آمده است:

زن آدم نیست؟ زن نمیتواند به چیزی علاقه داشته باشد؟ برایش تلاش کند و با شوق آن زندگی کند؟ اگر نتواند هویتش را طبق چیزی که دوست دارد شکل دهد، پس چه تسلطی بر زندگی اش دارد؟ دیگر چگونه میتواند به نقطه ی مطلوب در جهان هستی برسد؟

این کتاب در ۱۱۹صفحه و با قیمت ۳۳هزار تومان روانه بازار نشر شده است

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره کتابستان

تیم تحریریه کتابستان، سعی در تولید محتوای مفید در زمینه معرفی کتاب، نقد کتاب، پیشنهاد کتاب و نیز اخبار نشر و انتشار آن در مجله تخصصی کتابستان دارد.

5 دیدگاه در “کتاب سرکار علیه توسط انتشارات کتابستان معرفت به چاپ پنجم رسید

  1. الهام گفت:

    نوع بیان موضوع( گفتگو محور بین دو نسل) بنظر جالب میاد.
    خداقوت به نویسنده وکتابستان??

    1. زهرا گفت:

      شما کتاب رو مطالعه کردید ؟

  2. فهیمه گفت:

    کتاب موضوع جذابی داره و طرح جلد هم نسبتا ایده جدیدی دارد.

  3. مجید گفت:

    کتاب خوب و جلد کتاب هم خیلی عالی انتخاب کردن.

  4. مبین گفت:

    جلدی متناقض نما
    جالبه

دیدگاهتان را بنویسید