معرفی و نقد کتاب

معرفی دوره کامل کتاب هری پاتر، محبوب ترین مجموعۀ فانتزی در سراسر دنیا

مجموعه کتاب های هری پاتر

[vc_row][vc_column width=”1/3″][woodmart_products post_type=”ids” items_per_page=”1″ include=”19448″ columns=”1″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

مجموعه داستانی «هری پاتر» به عنوان محبوب ترین مجموعۀ فانتزی در سراسر دنیا توانسته پای میلیون ها کودک، نوجوان، جوان و حتی بزرگسالان را به دنیای خود باز کند و ذهن آن ها را درگیر و مجذوب قصه های پُرکشش خود کند و برای بسیاری جزء جدایی ناپذیر دوران کودکی و نوجوانیشان باشد و نقش زیادی را در کتابخوان کردن آن ها داشته باشد.

اگر از علاقمندان فضاهای فانتزی هستید ولی هنوز «هری پاتر» را نخوانده اید باید بدانید که مهم ترین و مهیج ترین اثر این ژانر را در کتابخوانی از دست داده اید؛ حتی بسیاری از خوانندگان کتاب که به فضاهای فانتزی داستانی علاقۀ خاصی ندارند با ورق زدن چند صفحه از «هری پاتر»، با این فضا آشتی می کنند و شیفتۀ روایت های جذاب آن می شوند و دیگر داستان را رها نمی کنند.

بستر روایی «هری پاتر» با قدرت بسیاری ذهن مخاطب را درگیر می کند و شخصیت ‌پردازی ‌ها و فضاسازی‌ ها به قدری با جزئیات و دقیق انجام شده است که خواننده را با هیجان بالایی با خود همراه می ‌کند و آدرنالین خون او را به اوج می رساند.

شخصیت ‌هایی که نویسنده می ‌سازد آن ‌قدر دقیق و با دید روان ‌شناسانه ساخته و پرداخته شده ‌اند که تا مدت ‌ها در ذهن خواننده جان دارند و زندگی می کنند.

با این که فضای رمز و راز آلود جادوگری در قصه های این مجموعه حاکم است ولی مفاهیمی چون انسانیت، فداکاری،روابط اجتماعی و عاطفی، چالش‌ های نوجوانان از جمله دوستی و امتحانات و همچنین آماده‌ بودن برای مقابله با مشکلاتی که پیش روست، به خوبی مورد توجه قرار گرفته است که در عین لذت کتابخوانی و سرگرمی می تواند یک مجموعۀ آموزنده نیز باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1641891625236{padding-right: 2% !important;padding-left: 2% !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

 جی. کی. رولینگ«هری پاتر» همزمان با شهرت و فروش بالغ بر 450 میلیون نسخه ای خود در جهان و ترجمۀ آن به بیش از 83 زبان زندۀ دنیا و همچنین ساخت هشت فیلم از روی آن، در ایران هم محبوبیت ویژه ای پیدا کرد و نظر مخاطبان زیادی از رده های سنی مختلف را به خود جلب کرد و تاکنون نیز از پُرفروش ترین عناوین داستانی در فضای کتاب ایران است.

«جی.کی. رولینگ» نویسندۀ «هری پاتر» به خوانندگان خود دنیای جادویی و سحرآمیزی را هدیه داده است که محال است آن را فراموش کنند.
هر «هری پاتر» خوانی حالا پس از گذشت سال ها از انتشار آخرین کتاب این مجموعه، هنوز هم با یادآوری اتفاقات قصه های فراموش نشدنی آن همچنان تحت تأثیر قرار می گیرد. کسی نیست که نخواهد برای دابی دوست داشتنی اشک نریزد یا مشت هایش را برای آمبریج منفور گره نکند و البته حتماً کسانی هستند که همچنان می خواهند بدانند نوشابه باتربیر چه طعمی دارد..

پک کامل مجموعه داستانی هری پاتر در کتابستان با تخفیف ویژه عرضه شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1641891625236{padding-right: 2% !important;padding-left: 2% !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

author-avatar

درباره محمد شریف

محمد شریف | شاعر / نویسنده / ترانه‌سُرا / منتقد / پژوهشگر | دبیر سابق کارگروه شعر مجمع ناشران و کارشناس ادبی نشر کتابستان و نویسنده در مجله اینترنتی کتابستان

8 دیدگاه در “معرفی دوره کامل کتاب هری پاتر، محبوب ترین مجموعۀ فانتزی در سراسر دنیا

  1. فهیمه گفت:

    کتاب تخیلی پرطرفداری ست . البته اگرچه
    داستان های هری پاتر تخیل هیجان انگیز ،
    فضاسازی زیبا و جذابی دارند
    محتوای آن چندان غنی نیست

  2. محمد گفت:

    کتاب بسیار جذاب و خواندنی که مدت طولانی سرگرم خواهید شد .
    کتاب نسبت به مجموعه فیلم های هری پاتر تفاوت های ملموسی داره ولی اگه میخواین خاطره شیرینی داشته باشید خواندن کتاب و دیدن فیلم رو با هم تجربه کنید

  3. هادی موسلی گفت:

    سلام
    دست مریزاد

    ممنونم از معرفی کامل و جذابتون

    کاش تخفیفش رو تو بعضی ایام بیشتر کنید

  4. عرفان گفت:

    از بهترین کتب تاریخ

  5. زهرا گفت:

    وووااااو ممنون از کتابستان

  6. فرشته گفت:

    متشکر از معرفی خوبتون
    من به زودی کتاب رو برای تولد فرزندم می گیرم

  7. الهام گفت:

    مجموعه فوق العاده دلپذیر و نوستالژیک?
    ممنون کتابستان بابت تخفیف?

  8. مجید گفت:

    کتابشم مثل فیلمش حتما جذابه باید بخونمش☺♥♥

دیدگاهتان را بنویسید