مهدی خانعلی زاده

مهدی خانعلی زاده؛ پژوهشگر مطالعات امنیت بین الملل و آینده پژوهی، تهیه کننده و مجری رسانه، مدرس دانشگاه، مترجم زبان های انگلیسی و فرانسوی، نویسندۀ ایرانی و فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشتۀ روابط بین‌ الملل از دانشگاه علامه طباطبایی است که مخاطب، او را بیشتر به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی «بدون توقف» می شناسد که در قالب یک برنامۀ جنجالی و چالشی به بررسی شبهات و معضلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می پردازد و از شبکه سوم تلویزیون جمهوری اسلامی روی آنتن رفته است.

معرفی بیشتر

خانعلی زاده که سردبیر این برنامه نیز هست، دربارۀ نوع نگرش این برنامه می گوید:
«بدون توقف» تغییر روندی در برنامه سازی شبکه سوم سیما بود و ما خط قرمز‌هایی را که در صدا و سیما وجود داشت در قالب این برنامه شکستیم! قرار ما این بود تا حرف‌ هایی را که مردم در تاکسی، دانشگاه و کافه با هم می‌ زنند در قالب برنامه تلویزیونی «بدون توقف» اجرا کنیم.

از دیگر فعالیت های او در عرصۀ رسانه می توان به نقش او به عنوان سردبیر در برنامۀ تلویزیونی «چاپ اول» که از شبکۀ خبر روی آنتن می رود و تهیه کنندگی و سردبیری در برنامه های «نقش جهان» و «عصرانه» که از شبکۀ افق صدا و سیما پخش می شوند، اشاره کرد.

همچنین وی مدیریت گروه روابط بین‌ الملل و ترجمه در مرکز اسناد انقلاب اسلامی را نیز به عهده دارد و سابقۀ پنج سال دبیری گروه بین‌ الملل در خبرگزاری نسیم را هم در کارنامۀ کاری خود دارد.

مهدی خانعلی زاده در حوزۀ کتاب، هم برای تألیف دست به قلم برده و هم برای ترجمه؛ او مؤلف کتاب های «اروپا 2030» و «کریسمس در نیاوران» و مترجم کتاب های «من ترسو نیستم» و «آن سوی میز» است.

در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 12 24 36