امید کوره چی

امید کوره چی متولد سال 1361 در تهران،متأهل،دارای یک فرزند و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشتۀ علوم قرآن و حدیث؛نویسنده و شاعر ایرانی است که جز دست به قلم بودن چه در عرصۀ داستان و شعر و چه در حوزۀ پژوهشگری و مقاله نویسی و نگاشتن نقدهای ادبی و تدریس، فعالیت های دیگری هم دارد از جمله تصدی مناصب مختلفی در چند مجموعۀ ورزشی و فرهنگی و نیز فعالیت های حرفه ای ورزشی از کسب دان5 کیک بوکس از فدراسیون ورزش های رزمی گرفته تا مربیگری ورزش های رزمی در سطح درجه یک.

معرفی بیشتر

او هم چنین چندین اثر در زمینه های شعر و نمایشنامه و پژوهش منتشر کرده است که مقام ها و جوایز مختلفی را کسب کرده اند و شایستۀ تقدیر شده اند و یک نشان هنری هم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

اما در بین همۀ فعالیت های کوره چی، چیزی که او را در این سال ها برای اهالی کتاب خصوصاً رمان خوان ها به عنوان یک نویسندۀ خاص و جنجالی مطرح کرده است،نویسندگی رمان در ژانرهای رئال و فانتزی است و اوج مواجهۀ او و مخاطب در رمان «هفت جن» اتفاق افتاد که علاوه بر فروش خوب،مخاطبان را با فضایی بکر و کمتر پرداخته شده و سرشار از هیجان و دلهره آشنا کرد.این رمان بارها تجدید چاپ شده است و مخاطبان پر و پا قرصی در رده های سنی مختلف پیدا کرده که با جدیت و اشتیاق فراوانی پیگیر آثار بعدی او در این فضا هستند.
یکی دیگر از آثار جسورانه و محکم او، رمان «عشق در برابر عشق» است که بسیار خوش خوان و با درگیری های گیرا نگاشته شده است.
از ویژگی های پُر رنگ آثار کوره چی،ارجاعات برون متنی و مستند است که قلم او را با استفاده از ظرفیت پشتوانه های تاریخی،غنای مطلوبی بخشیده است.
امید کوره چی با توجه به ویژگی های متنی و گیرایی قلمش،از آن دسته نویسندگانی است که توانسته به عنوان یک صدای متفاوت و متمایز در فضای رمان شنیده شود و مخاطبان زیادی را به دنبال خود بکشاند.

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 12 24 36